Hieronder vind je de meest gestelde vragen
Bestelling en levering
Vraag: Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Antwoord: De gemiddelde levertijd duurt 7 – 14 werkdagen. Onze producten worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Hierdoor besparen op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan onze concurrenten. Én nemen wij verzendkosten voor eigen rekening nemen.
Vraag: De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!
Antwoord: In 99% van de gevallen worden bestelling binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een levering vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken via volg je bestelling.
Vraag: Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?
Antwoord: Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zijn dat producten afzonderlijk van elkaar geleverd worden.
Als er items uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen. Duurt het langer? Neem dan contact met ons op via de deze link
Vraag: Wat zijn de verzendkosten?
Antwoord: De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening.
Retourzendingen
Vraag: Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?
Antwoord:Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen retour sturen. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.
Vraag: Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?
Antwoord: Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen retour sturen. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.
Stap 1: Stuur een e-mail naar retour@baseus.nl met vermelding van ordernummer.
Je ontvangt van ons een retourformulier. Print dit formulier uit en vul het volledig in.
Stap 2: stuur je bestelling retour
Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier op naar het vermelde retouradres. Het retourpakket dient voorzien te worden van een Track & Trace Code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.
Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening staat.
Track en Trace
Vraag: Waar vind ik mijn Track en Trace code?
Antwoord: Op deze pagina kun je je e-mail adres en ordernummer invoeren om je pakketje te volgen.
Vraag: De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?
Antwoord: Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorder bedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.
Nog geen antwoord kunnen vinden? Vul ons contactformulier in en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op..